7 februari 2010

.......

Har nyss vaknat och funderar på att gå och äta lite frukost och sen ska jag packa väskan eftersom att jag ska åka till gve imorgon och hälsa på mitt hjärta som jag inte har träffat sen augusti, sen i morgon kväll så blir det nog att göra klart tatueringen på vaden och kanske börja på den nya nån annan dag det beror alldelens på om jag får mina pengar till veckan annars så får vi ta och börja med den nån annan gång när jag har fått mina pengar...;) Jag måste ta och börja räkna lite matte och skriva den där jävla raporten i svenskan bara för att det finns idioter som inte kan låta ens grejer vara i fred, så måste jag skriva om allt i hop precis allt och jag hade som sagt nästan skrivit klart den fan vad drygt...:(




Nu tackar jag för mig!!



puss och kram!!

Inga kommentarer: